תחרה וצבע מאת איילת סווטיצקי

וואוו... מאיפה מתחילים??? יש לי מחברת מלאה ברישומים שרשמתי במהלך קריאת הספר. אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל ולתאר את תחרה וצבע. איך מתארים ספר שטלטל, ריגש וגרם לי לכבות את האור וללכת לישון בשעות הקטנות של הבוקר?
אני רוצה לסיים את הסיקור שלי כאן ולהגיד לכם לכו תקנו אותו. פשוט תקנו אותו.
תיאור מדויק שלי בניסיון
לשים במילים את מה שאני מרגי
שה לגבי הספר (החלק השני כמובן).

טוב אז אחרי כל התפרצויות הרגש האלה בוא נתחיל...

קודם כל רומן אירוטי ישראלי. הגיע הזמן!
למה אין לנו רומנים אירוטים ישראלים? האם ספר שמכיל בתוכו תיאורים מיניים הוא סוג של משהו שאסור לכתוב עליו?
אני חובבת מושבעת של הז'אנר הרומנטי ולצערי אין לנו כמעט רומנים (כן, עם אירוטיקה בתוכם) בארץ הקודש.
את ההתמכרות שלי לז'אנר הזה אני מזינה אצל אחיותינו האמריקאיות באמזון.
אז הוצאת "אהבות" שהוציאה את הספר (שהיא חצי מהוצאת ענתות המקורית) הרשו לי שחור על גבי לבן להוריד בפניכן את הכובע ולהגיד לכן להמשיך עם מה שאתן עושות.

תחרה וצבע הוא הספר הראשון מתוך טרילוגיה (3 ספרים).
אלה הם ספרי ביכורים של המחברת איילת סווטיצקי ותנו לי להגיד לכם היא עשתה פה עבודה מופלאה.

הספר מתאר את סיפורה של טליה בלום בת ה-26 אשר עוזבת את ישראל כדי להתרחק מחייה בארץ ועוברת לגור אצל אחיה הגדול דני שגר בלונדון.
היא מתמודדת עם מחלת המאניה דיפרסיה ובעיות האכילה שמגיעות בעקבותיה.
בטליה התאהבתי מהפרק הראשון. היא אמיתית. כל כך אמיתית עם השדים שאיתם היא מתמודדת וחוסר האמונה התמידי הזה בעצמה למרות כישרון הציור והכתיבה שלה.
היו רגעים בזמן קריאת הספר שהלב שלי נמחץ ורציתי לצעוק עליה "את לא רואה כמה את יפה ומוכשרת!!"

"מה אני בסך הכול רוצה? שיאהבו אותי? שיקבלו אותי כמו שאני, בלי מבטים מזועזעים או מרחמים"

דני אחיה הגדול עושה הכול שיהיה לה טוב. הוא האח הגדול והמגונן. והוא יעשה הכל עבור טליה. לפעמים נראה שהוא מנסה יותר ממנה להציל אותה מעצמה. 

ואז מגיע בן סטורם.
בן הוא הבוס של דני וחברו הטוב והוא בטח הדבר האחרון שטליה צריכה...

"הוא לא מוריד ממני את העיניים והמבט שלו חודר. אני יכולה להישבע שהוא מסוגל להסתכל לי פנימה, עמוק לתוך הבלגן."

אבל טליה, כמו טליה... לא תיתן למשהו לעצור אותה.
הרעיונות שלה, התכנונים והביצועים היו אחד מהדברים שריתקו אותי יותר מכל בספר. 
הספר שזור בבלוג שהיא כותבת ומשתפת את הקוראים שלה במה שעובר עלייה. 

"אני כל כך אוהב להיות בתוכך.." הוא לוחש והנשימה שלו מתגברת כשהוא מתחיל בקצב מתגבר להיכנס ולצאת מתוכי. "את מדהימה..."

תחרה וצבע הוא סיפור רומנטי-אירוטי.
וכן, יש בספר תיאורי סקס. תיאורים יפים של אהבה שנבנית למרות כל המחסומים שמוצבים לפניה. תיאורים שיגרמו ללב שלכם לעבוד יותר מהר.

הספר יקח אתכם דרך רחובות לונדון, הפארקים, הבניינים, הגלריות, חנויות הבגדים ובתי הקפה.
ספר עדין ומרגש. ספר שמראה לנו מקרוב איך נראית מחלת המאניה דפרסיה. המחלה שגם נקראת המחלה השקטה. שקטה כי האנשים הסובלים ממנה לרוב לא ישתפו או יראו מה שעובר עליהם בפנים. 

אני יכולה לשבת כאן ולכתוב ולכתוב כי כל כך אהבתי ונהניתי מהספר. אבל עם כל מילה שאני כותבת אני מגלה לכן יותר מדי מהסיפור ועושה לכם קצת ספויילרים.

אתן הולכות להתאהב בבן ובטליה, בדני ובן זוגו ג'ון. ובכלל בכל הדמויות שמרכיבות את הספר.

הספר מכיל פסקול שירים מקסים והוא מצורף פה:
   ♥ פסקול הספר 

האפשרויות הרבות לרכישת הספר:
  1. דרך חנות הפייסבוק של הוצאת אהבות---> חנות הפייסבוק של הוצאת אהבות
  2. דרך אתר אינדיבוק ----> אינדיבוק
  3. למחזיקי קוראים אלקטרוניים/טאבלטים ----> מנדלי
  4. בחנויות סטימצקי וצומת ספרים.

כריכת הספר