Reaper's Legacy by Joanna Wylde

אוי, איך אני אוהבת את הסדרה הזו.
מדגדג לי באצבעות הרגליים מרוב אושר. אם יש משהו שאני רוצה להודות לעולם הרומנטיקה זו ההיכרות עם מגוון סוגי הגיבורים הרחב.
ואחד מהם הוא כמובן ספרי האופנוענים.

הספר הזה הוא השני בסדרה ומספר את סיפורם של ג'סי "ראג'ר" גריי וסופי וויליאמס.
בספר הראשון פגשנו את סיפורם של מרכוס "Horse" מקדונלד ומארי --> Reapers Property.

בגיל 17 יצאה סופי עם זאק, אחיו הלא כל כך מוצלח והחורג של ראג'ר. ערב אחד לאחר דייט בין סופי וזאק הם מגיעים לביתו של ראג'ר (או יותר נכון כמו שמתגלה לאחר מכן שזאק נכנס ללא רשות) וסופי מחליטה שזה הזמן לאבד את בתולייה לזאק.
הערב הרומנטי הופך להיות אסון אחד גדול כאשר ראג'ר תופס אותם באמצע ורואה חלקים בגופה של סופי יותר ממה שהיא הייתה רצתה (ולראג'ר דווקא היה די נחמד) ואם להוסיף על האסון זאק מגלה שהקונדום נקרע.
נריץ כמה חודשים קדימה וסופי נכנסת להריון ויולדת את בנם נוח.
העניינים בין זאק לסופי מסתבכים וזאק מראה את הצד האמיתי שלו ומתעלל בסופי עד שהיא מחליטה לעזוב את העיירה ולגדל את בנה לבד עם קושי כספי רב.
עד שיום אחד לאחר מקרה לא קל עם בייביסיטר חסרת אחריות ששמרה על בנה נוח, ראג'ר חוזר לחייהם (למרות שהוא תמיד שמר על קשר וביקר את נוח והיה דוד למופת) ומכאן חייהם של סופי וראג'ר מצטלבים שוב.
ראג'ר רוצה להיות יותר מעורב בחייה של סופי ונוח וסופי מתקשה למרות משיכתה לראג'ר להיות בקרבת מועדון האופנוענים במחשבה שהם חבורה של פושעים.

יש קטע בספר עם הקעקועים על גופו של ראג'ר שגרם לי לנחת (טוב נו מה נחת? גרם לי לחשוב: "וואו, איזו אהבה!"). מחכה שתגיעו אליו ותקראו אותו.

וכמובן ספר אופנוענים כמו שספר אופנוענים יודע להיות עמוס באקשן- חטיפות, אנשים בעייתים ש"נעלמים" ובכלל חייהם הפרועים.

מה שיפה ומהנה בסדרות היא האפשרות לפגוש את הדמויות מהספרים הקודמים. כאן פוגשים את מארי ו-Horse מהספר הראשון ורואים איך חייהם התקדמו. אומנם אפשר לקרוא כל ספר לבד בלי קשר לספר לפניו אבל מומלץ להתחיל מהספר הראשון כדי להבין את ההתרחשויות שעוברות הדמויות מהספר הראשון ברקע.
ומה שעוד יותר יפה הוא שבספר הנוכחי על ראג'ר וסופי אנחנו נחשפים לתחילת הספר השלישי בסדרה אשר מספר את סיפורם של אמילי, ביתו של נשיא מועדון האופנוענים הריפר'ס ובין האנטר, חבר במועדון האופנוענים היריב!!

את הספר הזה התחלתי לקרוא לאחר סיום ספר די גרוע והוא פשוט היה חוויה מצוינת.
הכתיבה המעולה, התיאורים והאקשן והאהבה שהספר הזה הם פשוט הנאה אחת גדולה.
האם אני ממליצה? 5 כוכבי אופנוענים נוצצים!



הספר באמזון -->