Becoming Calder by Mia Sheridan

הסופרת הזו מדהימה. אני נשארת ללא מילים אחרי קריאת כל ספר שלה. 
כאשר קראתי את הספר שלישי שלה בסדרת Signs of Love ידעתי שאחזור אחורה לקרוא את הספרים הקודמים ואין מצב שאפספס קריאה של אחד מספרייה. 
יש סופרים שיש להם את זה והיא בהחלט נמצאת שם בקטגוריה עבורי. אני ממליצה למי שעוד לא קראה ספר שלה, לקרוא!. 
כאן היא לא אכזבה אלא הצליחה לרסק את כל מערך הרגשות שלי. היא יודעת לכתוב ספרות אירוטית עם עלילה שעיקרה הוא לא החלק האירוטי אלא סיפור האהבה המדהים שמוביל לזה. אני מאוהבת בכל הגיבורים שלה ואף דמות שלה מעולם לא עוררה בי כעס או סלידה אלא רק אמפתיה ואהבה. הסיפור כאן הוא WOW, מיוחד ונראה לי שאני אהיה ב book hangover כמה ימים.
  
אז הגיע זמן לשמוע על הסיפור קצת, לא?

 
קלאדר ועדן גדלים בסוג של כת מאוד מוזרה אבל הכת היא הדבר היחיד שהם מכירים. בכת אין חשמל, טלוויזיה ועוד דברים מהעולם המודרני. בנוסף לכך שאין מודרניזציה אין גם מקום לחלום, לקוות ואפילו להתבטא בצורה חופשית. 

כאשר קלאדר ועדן נפגשים בעודם ילדים ברור לגמרי שמשהו קורה בינהם. הבעיה היא שעדן מיועדת למישהו אחר. היא מיועדת לבחור אחר ולא סתם בחור אלא מישהו מאוד חשוב בכת. ככל שהם גדלים קלאדר הופך להיות גבר יפיפה ועדן לנערה מדהימה וככה גם הצורך שלהם להיות ביחד גדל והם מתחילים לגנוב מבטים ומפגשים האחד עם השנייה. מכיוון שהסיפור מתחיל כאשר הם ילדים זה מדהים לראות את ההתפתחות של האהבה בינהם ואיך תמיד יש את האחד שמיועד לך לא משנה מה קורה בחיים. 
עדן היא בחורה מאוד אמיצה, אחת הדמויות הכי אמיצות שפגשתי. אהבתם האסורה של קאלדר ועדן לא אסורה במובן של "איסור" אלא במובן של העלילה. הקורא רוצה אותם ביחד אבל יודע שמה שקורה שם בספר לא צריך להתרחש בצורה כזו. האהבה שלהם כל כך טהורה, הם לא מכירים שום דבר אחר ומאוד פתוחים אחד עם השני. אין בושה, אין סודות, פשוט כנות אמיתית בלי מחסומים. 
תחשבו על רומאו ויוליה אבל קצת יותר מודרניים. הסיפור כאן הוא אהבה אסורה אבל לא מהסיבות הנכונות. 
חשתי כל מילה בספר, הלב שלי פעם בכל עמוד ויצא לשניהם. באיזשהו שלב הספר הפך להיות מאוד לוהט בצורה רומנטית ויפה. 
 
יש לי בשורה מאוד משמחת על הספר הזה. 

הספר מורכב משני חלקים והסופרת המדהימה הזו הוציאה את שניהם באותו יום. לאחר שסיימתי את הראשון הבנתי למה הספרים יצאו בסדר הזה. חשוב לקרוא את הראשון וכמובן את השני Finding Eden. 

הרבה זמן לא נהניתי מספר בצורה כזו. הספר הזכיר לי כמה כוח יש לאהבה, למה זו התחושה הכי חזקה ולמה למי שיש אותה השמיים הם הגבול. היו רגעים שהרגשתי שאני פשוט קוראת את הדבר הכי יפה ורומנטי שקראתי אי פעם. מה שהיה לי הכי קשה היה שלא הייתה סיבה ששניהם לא יהיו ביחד זה רק המקום הדפוק שממנו הם באו. 
ב-70% לתוך הספר (קינדל) ידעתי שכבר לא אוכל לעצור ואהיה חייבת לסיים וככה מצאתי את עצמי בארבע לפנות בוקר כותבת סיקור (שינה? מי צריך שינה?). לא נשמתי אחרי הסיקור ורק חשבתי על החלק השני של הספר שאותו אני רוצה מאוד לקרוא, כי הסוף בספר הזה נשאר פתוח. הייתי קרובה להתחיל באותו רגע את הספר השני אבל לא החלטתי לעשות הפסקה של כמה ימים ביניהם. 
על מי אני צוחקת... לא יכולתי להתאפק ומיד התחלתי לקרוא את השני בחמש לפנות בוקר.  
אני חושבת שאין מישהו שאוהב ספרות רומנטית שלא יאהב את הספר הזה. כמובן שהספר נכנס לרשימת הספרים האהובים עלי בכל הזמנים. 
מעל 6 כוכבים. אין ספק שזה מסוג הספרים שבאמת אסור לפספס בחיים.


הספר באמזון --->