Deviant by Callie Hart

וואו! מה קראתי כרגע?
זה הרגע בו אני מבינה שלידי נפל לו ספר שאני והוא עומדים להתחיל ידידות מופלאה.
ובגלל שהוא הספר הראשון בסדרת ספרים שבינתיים יצאו לה ארבעה ספרים.

סלואן חיה חיים רגילים ונורמליים, היא לומדת רפואה עד שיום אחד אחותה נחטפת והכל משתנה.
היא שוכרת חוקר פרטי שיאתר את אחותה, החוקר הפרטי לא הבחור הכי ישר ומשיג לה עסקה לקבלת מידע על אחותה.
מחיר העסקה לא קל סלואן מוכנה "לשלם" מחיר אישי כבד כדי לקבל אינפורמציה על אחותה.
האדם לו היא עומדת "לשלם" הוא זת'.

זת'. אוו זת'. מסתורי, מסוכן, אפל, מלא קעקועים, מעורב עמוק בעולם התחתון.
במפגש בינהם הוא סוחף את סלואן לעבר השקיעה.. אופס סליחה לעבר האופל. וזה יוצר הרבה זיקוקים.

הרצה של הסיפור שנתיים קדימה וסלואן כבר רופאה. לילה אחד מגיעה לחדר המיון בחורה פצועה והמלווה שלה הוא זת'.
אבל סלואן לא מזהה אותו.

רוצות לדעת למה? כנראה שתצטרכו לקרוא את הספר.

מתח, מסתוריות וערבוב בין העולם הנורמלי לעולם הפשע והנה לכן נוסחה לספר פנטסטי!
במהלך קריאת הספר הרגשתי שחסרים לי חלקים בפאזל מה שגרם לי לא להניח אותו רק כאשר העיניים שלי כבר לא החזיקו מעמד.
מי היא לייסי, הבחרה שגרה בדירתו של זת'?
איך הוא הגיע להיות חלק מהעולם הזה של פשע?
ואז גיליתי שהוא נגמר, אוי הוא נגמר בקליפהאנגר (סיום שמחייב אותך להתחיל לקרוא את הספר הבא כדי לדעת מה קרה). דאמממ!

כן, כן אני יודעת שזו עוד סדרת ספרים שכל ספר הוא באורך נובלה (100+ עמודים) שנגמרת בכזה חוסר נשימה שאת חייבת לעבור לספר הבא.
מודה, לפעמים זה קצת מעצבן כי אני חושבת לעצמי שהיה אפשר לצמצם את כל הנובלות לספר אחד או שניים אבל שהסיפור כתוב כל כך טוב כל העקרונות הטיפה עקומים שלי עפים דרך החלון. והספר הזה הוא אחד מאלה.
אם אתן מחפשות את הרומן הקסום עם הגיבור שסוחף את הגיבורה לעבר השקיעה... אז זה לא הספר עבורכן.
אבל קצת אפלה, מתח וסיפור אהבה לא שגרתי עושה לכן את זה אז תחטפו את הספר הזה כי נכון לכתיבת מילים אלו הוא חינם באמזון.
זוהי סדרת הספרים הראשונה של הסופרת ואם היא תמשיך בקו הזה זו התחלה של ידידות מופלאה.


הספר באמזון --->