Caught by Menace by Lolita Lopez

הספר השני בסדרת Grabbed.
הספר הראשון ---> Grabbed by Vicious

איי קראמבה! אוי... מדגדג לי באצבעות של הרגליים מרוב הנאה.
לספר הראשון הגעתי די במקרה אחרי שקראתי המלצה עליו והיא הייתה כתובה כל כך טוב. הוא בין הספרים הראשונים שקראתי מאז שהתחילה אצלי כל ההתמכרות הזו.
כשהתחלתי לקרוא לא ידעתי שהסיפור הוא מדע בדיוני ותאמינו לי שזו הייתה אי ידיעה מדהימה!

בספר הנוכחי Menace (איזה שמות יש ללוחמים האלה) קצין הנשק על ספינת הוואליאנט צובר מספיק נקודות כדי להשתתף בטקס החיזור "התופסת" כדי למצוא לעצמו אישה.
נאיה נכנסת ל"תופסת" במרמה כדי לעזור לחברתה לברוח מהכוכב עליו הן גרות ולהגיע אל כוכבי הקולוניות ואל חיים טובים יותר.
במהלך "התופסת" חברתה כמעט ונתפסת על ידי Menace אבל נאיה מתקילה אותו כדי להציל אותה ושתיהן בורחות וכמעט מגיעות "לאיזור הבטוח" אך ממש ברגע האחרון Menace תופס את נאיה ומניח עליה את הקולר והופך אותה לשלו.
למרות הסיפורים הנוראיים שנאיה שמעה על לוחמי השמיים היא מגלה שהם בכלל לא נכונים והם בעצם ג'נטלמים אמיתיים, משקיעים, חובבי BDSM ומאוד רכושניים כלפי הנשים שלהם (וגובהם מעל 2 מטר, שריריים ומקועקעים).
נאיה שנשבעה שאף גבר לא ישלוט בה מגלה את הצד בה שנהנה לתת שליטה לבן הזוג שלה.
הסיפור הלך והתפתח בין Menace ונאיה ומערכת היחסים בינהם. נאיה לומדת לסמוך על Menace והוא לומד על עברה והסיבה ליחס שלה כלפיו.
 70% מהספר (סורי... קוראת בקינדל לכן אין לי מספרי עמודים) התמקד בעיקר בסיפור בינהם וחשבתי שזה עומד להיות סיפור אהבה נטו עם סצינות סקס שמצריכות הדלקת מזגן אבל אז הסופרת הכניסה פה טוויסט של אקשן שגרם לי להדביק את האף למסף הקינדל ולא יכולתי לעזוב עד שסיימתי אותו.

ללוליטה לופז יש דמיון מטורף עם סגנון כתיבה מעולה- התיאורים של הנשק, תיאורי החללית והסקס. יאפ הסקס!
מסתבר שלוחמי השמיים של הרקוס חובבי סקס ה-BDSM וזה בהחלט מוסיף תבלין של הנאה לתוך הספר האו כה משובח הזה. זה לא עיקר הספר כמובן יש פה סיפור אהבה יפה, מלחמה שמתרחשת ברקע והיחסים בין הלוחמים שמן הסתם מקבלים גם את ספרי ההמשך בסדרה.
אחד הדברים שאני אוהבת בסדרות הוא המפגש המחודש עם הדמויות מהספרים הקודמים וגם כאן פוגשים את Vicious והאלי מהספר הראשון.

אני לא יודעת מה איתכן.. אבל עם גיבורים כאלה למה לברוח? אני פשוט אעמוד במקום ואחכה שיתפסו אותי. משחק תופסת מעולם לא היה מהנה יותר (אוי כמה ששנאתי אותו בתור ילדה... אף פעם לא מאוחר לאהוב אותו).

מומלץ מאוד!


הספר באמזון --->