Hothouse Flower by Krista Ritchie

כמה אפשר לאהוב סדרה? 
זהן הספר החמישי בסדרה Addicted Series- 
Kiss the sky  ו- Addicted series

 אני מאוד מאוד קשורה לדמויות וכל ספר שיוצא בסדרה זאת אני מחכה לו יותר מהקודם. 
השלושה הראשונים הם על לילי ולו הרביעי על קונר ורוז והספר הזה על רייק ודייזי והוא הדובדבן שבקצפת עבורי כי מאז שקראתי את הספר השני אני מחכה שיהיה משהו בין שני אלה. 
אני לא אספר יותר מדי על הזוג כדי לא להרוס לכן את הקריאה של הספרים הקודמים אני רק אגיד כמה דברים מאוד חשובים- רייק הכיר את דייזי שהיא הייתה רק בת 15 והוא היה בן 22 היא האחות הקטנה והמאוד מופרעת של לילי. 
רייק גם שובב לא קטן, בחור חטוב וסקסי שאוהב לטפס הרים ללא חבלים כתחביב. הוא חי את הרגע לוקח סיכונים ולא רואה ממטר. דייזי גם רוצה לחיות ככה אבל היא אוהבת לרצות אנשים בעיקר את אמא שלה. היא דוגמנית ילדה שחיה בעולם של גדולים. רייק ודייזי התחברו מאוד במהלך השנים. עכשיו דייזי בת 18 וריייק בן 25 וזאת ההזדמנות שלהם להיות ביחד רק ש....דייזי רוצה לראות עולם ומתחילה בקרוב את שבוע האופנה בפריז ואז טיול באירופה וכמו כן לרייק יש טיפוס מאוד חשוב של ההר הכי גבוה בארצות הברית, טיפוס אתגרי ומסוכן שהוא מחכה לו כמעט כל חייו.  חוץ מכל הקשיים האלה יש המון גורמים שמאוד לא מעוניינים שהשניים האלה יהיו ביחד בגלל ששניהם מופרעים ללא הכרה וגם הפרש הגילים בינהם. 


“Freedom doesn’t come with age. It doesn’t magically appear when you’re a legal adult. It comes when you stand up for what you believe in.”  

חמישה כוכבים מאוהבים פלוס והמיצה לקרוא את כל הסדרה. 





הספר באמזון---->