Wallbanger by Alice Clayton


אוי כמה שאני אוהבת ספרים כאלה. 
ספרים שונים לגמרי מהסיפורים שאני אוהבת. כמובן שצריך להיות סיפור אהבה לוהט ומרגש אבל מדי פעם אני אוהבת לקרוא קומדיה רומנטית טובה בלי הרבה דרמה וקצת צחוק.
כמו השם של הספר כך גם העלילה קורעת מצחוק. 

קרוליין עוברת לגור בבניין מושלם בשכונה טובה עם מחיר משגע אך מהר מאוד היא מגלה שיש לה שכן "רועש" מאוד. אבל הוא לא סתם רועש. הרעש ששומעים מהדירה שלו הוא רעש של פעילות "סקסית". 

“Fucking Wallbanger,” I hissed, frozed on the spot. 
His grin slid off as well as he played place-the-face for a moment. “Fucking Pink Nightie Girl.” 
 
בנוסף יש סיפור נוסף ברקע- כולנו בטח זוכרות את האלילה הפנימית של האחת והיחידה אנסטסיה סטיל (שגם ידועה לצער כל הנשים בעולם כאנה גריי). אז לקורליין יש את ה-" O" אני לא אגיד מי או מה זה ה-"O" אני רק אגיד שזה משמעותי לסיפור ומאוד מצחיק. 

סיימון הוא צלם שטס בכל העולם למסעות צילום ולא יכול לנהל מערכת יחסים עם אישה אחת בגלל העבודה שלו אך הוא עדיין גבר וצריך להעסיק את עצמו באופן קבוע. יש לו שלוש נשים שקורוליין מכירה דרך הקיר. 

לאן קרוליין וסיימון יגיעו? 

הספר מאוד מצחיק, לקרוליין יש חתול שמקבל מדי פעם תכונות אנושיות וזה ממש קורע מצחוק. קרוליין היא דמות מצחיקה, ישירה ושנונה. 
מאוד התחברתי לשתי הדמויות הראשיות. אבל "אוי סיימון גם לי יש קיר פנוי" זה כל מה שחשבתי לעצמי שקראתי את הספר.

הספר טיפה אבל טיפה פחות טוב ממה שחשבתי ציפיתי לקצת יותר, אבל בסך הכל עשה את העבודה. 
ואני אפילו אתן לו 4.75 כוכבים כי אני אוהבת סיפורים מצחיקים ומיוחדים.


הספר באמזון ---->