Protecting What's His by Tessa Bailey

 ג'ינג'ר פיט היא בחורה צעירה בת 23 אשר מגיל צעיר דאגה לגידול אחותה הקטנה בת ה-17 מאז שהייתה פעוטה בעקבות אמא שסמים ובחורים עניינו אותה יותר מגידול הבנות שלה.
לילה אחד, אמה חוזרת הביתה אחרי לילה של הוללות ומתעלפת בסלון. ג'ינג'ר מבחינה במעטפה שמנה שמבצבצת מהתיק שלה ובתוכה הרבה כסף. ג'ינג'ר לא מפספסת את ההזדמנות, לוקחת את הכסף, אחותה ובורחת לשיקגו.
לאחר מעברן לשיקגו, ג'ינג'ר מגלה שהשכן שלה מהצד השני של המסדרון הוא מפקד מחלק הרצח של משטרת שיקגו.

דרק טיילר פוגש את ג'ינג'ר ואחותה במהלך מעברן לדירה בעודו צועק עליהן שיהיו יותר שקטות עם המעבר שלהן ומכאן מתחיל סיפורם הלוהט והיפה.

“Baby, I don't need an excuse to cuff you. I just need the opportunity.” 

סיפור קצר (נובלה) של דרק השוטר שהמילה "לא", לא קיימת בלקסיקון שלו. הוא שתלטן וקשוח אבל כאשר הוא מבין שג'ינג'ר היא ה-בחורה כל הצ'ארם שלו יוצא במלוא הדרו ואין כמו גבר אלפא שתלטן עם קסם.
ג'ינג'ר שמצטיירת כמישהי שבטוחה בעצמה שלא מפחדת להשתמש במיניות שלה אבל במציאות היא בחורה פגיעה שלוקחת על עצמה הרבה יותר ממה שאנשים בני 20 מתמודדים איתם.

“Hot damn, Wip. We’ve got a stone-cold fox on our hands.” Willa flipped Ginger the bird without looking away from the full-length mirror. “This touching family sitcom moment brought to you by the letters F and U.”

וילה, אחותה הצעירה של ג'ינג'ר למרות שהיא דמות משנית, אפשר לראות איך היא הופכת מבחורה שקטה לבחורה שמוכנה לקחת סיכונים ולהתקדם עם החיים שלה. 
אהבתי את הגישה שלה והפה של נהג משאית שיש לה. צחקתי יותר מפעם אחת ממה שיצא מהפה שלה. 
זה היה מקסים לראות את סיפור האהבה שלה עם אוון, ספורטאי מבית הספר שלה. מעין סיפור אהבה קטן ומושלם.

הספר הוא פשוט הכל!
אהבה, מתח ואקשן,מצחיק, קצר וכתוב טוב.



הספר באמזון --->