Lovely Trigger by R.K. Lilley

הסיפור של טריסטאן ודניקה הוא פשוט ולעניין. 
טריסטאן ודניקה הם אחד מהזוגות שהכי נקשרתי אליהם במהלך שנות הקריאה שלי. 
כבר סיפרתי על הזוג המיוחד הזה בסיקור שלי על הספר הראשון בטרילוגייה Bad Things למי שלא זוכרת או חדשה פה הנה תזכורת: הסיקור לספר

הספר השני בסדרה נקרא Rock bottom והוא ספר קשה ששבר אותי לחתיכות החזיר אותי בחזרה ושוב שבר. כאשר סיימתי את הספר השני יכולתי רק להשוות את ההרגשה שלי לתחושת פספוס גדולה בלב ולקח לי זמן להתאושש ולהתחיל ספר חדש. המשמעות של שם הספר היא "דברים שליליים" שמאוד מתאים לעלילת הספר. לא ידעתי שיהיה ספר שלישי והרגשתי שאומנם מה שקרה היה צריך לקרות והסוף היה סוף שלא הצריך ספר נוסף אבל עדיין הרגשתי שמשהו חסר ולא היה צריך להיות להיגמר ככה. 
עכשיו שסיימתי את הספר השלישי, אני בוכה דמעות של אושר. אין זוג שמגיע לו יותר אהבה ושקט מהסוג הזה. לא חשבתי שיהיה ספר שאני אקרא ובו אני אפגוש דמויות שעברו כל כך הרבה רע בחיים ועדיין יצאו מחוזקים.

זאת אחת הטרילוגויות שהכי אהבתי ואני כל כך שמחה שהסופרת החליטה לכתוב ספר נוסף שהאוהדים היו צריכים. 
אני לא יכולה לספר יותר מדי מבלי להרוס אבל הטרילוגיה הזאת עשתה לי משהו בלב.... 5 כוכבים! 


“Because that’s how love works.  It doesn’t die, even when you don’t feed it.  That’s just the way it is.  I wouldn’t change it, even if I could.  Loving her has become a part of who I am.”




הספר באמזון ---->