Knight by Kristen Ashley

אניה למדה שכדי להשיג משהו בחיים יש לעבוד קשה בשבילו.בלי ציפיות או חלומות.

ואז היא מוצאת את עצמה במסיבה שהיא בכלל לא רוצה להיות בה עם טלפון ישן שמתפרק אז היא נכנסת לתוך אחד חדרי השינה כדי להתקשר למונית ואז היא פוגשת את Knight.
Knight תמיד ידע מי הוא ומה הוא רוצה והוא תמיד מקבל את מה שהוא רוצה.


אבל הוא לא ציפה שאניה תיכנס לחדרו במסיבה שנערכה בביתו מבלי אישורו כדי לחפש טלפון. את הטלפון שלו.

זהו הספר הראשון של קריסטן אשלי שאני (רינת) קוראת. יש בבלוג סיקור לספר Creed שכתבה שרון שהוא מאותה סופרת ושייך לסידרה זו.

הדמויות שמופיעות בספר זה מופיעות לאחר מכן בספר Creed.
לאחר קריאת ביקורות באתר גודרידס הבנתי שזהו ספר בסגנון טיפה שונה מספרייה של קריסטן אשלי. אין לי עדיין למה להשוות אבל אני נהניתי.

Knight הוא לא הגיבור הטיפוסי. הוא קשוח, הוא גורם למושג גבר אלפא להיראות כמו גור חתולים, שתלטן בצורה מאוד שתלטנית אבל ת'כלס כולנו יודעות שמאחורי כל גבר אלפא אלפא עומד לב ענק וגדול.

זהו סיפור אהבתם של אניה ו-Knight שבסה"כ נהניתי לקרוא אותו ואם תשאלו אותי האם אני ממליצה? אז כן. אם אתן חובבות גיבורי אלפא לא קונבנציונלים אז הספר הזה בשבילכן.
אם חשקתן בכמה סצינות שישאירו אתכן עם פה פעור אז תקראו את הספר.


"Um, I don't know your name but -"
"Knight,"...
"Right, Mr. Knight - "
"No, Knight," ...
"Thats what I said, Knight," I told him. "Now, Mr. Knight -"
He...turned his eyes to me...
"No, not Mr. Knight. Knight. My name is Knight." ...
"With a K?"...
"Yeah, babe, with a 'K'."...
That's an unusual name."...
"Yeah," he agreed...
"I kinda like it," ...
"I can die happy" 



הספר באמזון ---->