Arouse by Nina Lane


אני אתחיל ואומר שאני לגמרי מאוהבת בפרופסור דין ווסט.
הוא הדמות הגברית הכי רומנטית שקראתי עליה אי פעם. 
הדברים שהוא אומר והאושר שהוא גורם לי. 

הסיפור הזה הוא קצת שונה ומתאים לקהל בוגר יותר. 
 אוליביה ודין הם זוג שנשוי מזה שלוש שנים. פרופסור דין נמצא בשיא הקריירה שלו אך לעומתו אוליביה נאלצה בינתיים לוותר על הקריירה שלה. 
לא הייתה לה שום בעיה לעשות זאת מכיוון שהעבר שלה כל כך קשה שהיא מרגישה שהיא זכתה בפרס הגדול עם בן זוגה שהיא תעשה בשבילו כל דבר. הוא לימד אותה את כל מה שהיא יודעת על המיניות שלה. 

אבל אחרי שלוש שנים של אושר מתחילות הבעיות. 
השאלה היא האם הם יכולים להתגבר עליהן?

“Liv,” he said, his voice rough with tenderness, “you don’t have to be afraid.”

“Why not?”

“Because I’ll slay monsters for you.” 

מה קורה אחרי חמש שנים של זוגיות ושלוש שנות נישואים מתחילות בעיות שלא בטוח שיש להם דרך חזרה?  הספר חוזר אל תוך העבר ונותן לנו להבין את ההכרות והזוגיות שלהם. 

“Maybe this was meant to happen, this discovery of cracks where now a different, new light can shine through.” 

חשבתי מה כבר יכול להיות בספר על זוג שכבר נשוי ועבר את.כל הקטע של ההתאהבות? 
אך הספר לגמרי חידש לי והוא כתוב בצורה מדהימה. ושוב אני אומרת שאני מאוהבת קשות בדין.

מה שהכי אהבתי בסיפור הזה שהרגשתי שהוא לגמרי אמיתי ויכול לקרות לכל אחד. כולנו חווים משברים בזוגיות. אך האופן שבו הם התמודדו שבה את לגבי.  
זה הספר הראשון בטרילוגיה.

הספר מקבל מעל חמישה כוכבים. 



הספר באמזון --->