Mystery Man by Kristen Ashley



טוב, אני מאוד מאוד מאוד אוהבת את קריסטן אשלי. 
היא כתבה את אחד הסיפורים האהובים עלי בכל הזמנים, Creed הסיקור ל-Creed.

הספר Creed יצר לי בעייתיות כי הציפיות שלי היו מאוד מאוד גבוהות מספרים אחרים שלה. שלא תבינו אותי לא נכון, אהבתי את הספר הזה אבל הוא היה הרבה פחות טוב מ-Creed.  

 
קודם כל התוכן של העלילה נשמע מדהים, גבר זר שכל ערב מתגנב לביתה של גוונדלן, ללא מפתח כמובן. לה אין מושג מי הוא והם עושים את הדברים שלהם (אתן יודעות מה..). 

“About five seconds after I left you today, things between you and
me, they changed,” he informed me in a quiet voice.
I felt my brows draw together as my mind processed the fact that
this was not good.
“Changed?” I asked. “How?”
“You got attitude, the kind I like. So I decided I’m gonna ride that
attitude wave of yours, see how things work out.” 

אך הבעיה הייתה שהעלילה מהר מאוד לקחה תפנית והפכה את הסיפור לספר אקשן ומתח מטורף. 
כמובן שהייתה את הדמות הידועה של קריסטין שהיא גבר אלפא שנוטף סקס אפיל. אבל היה חסר לי משהו. הספר זרם מאוד, היה קליל לקריאה אפילו יותר מספרים אחרים שלה. אני מאוד התחברתי לגוונדלן בת ה33 בחורה עצמאית שלא מפחדת להגיד את דעתה. עדיין היה משהו קצת too much בספר הזה. כאילו מסר שחוזר על עצמו, יותר מדי דמויות בספר אחד.  

“Don't call me baby when you're pissed, Sweet Pea."
"Don't call me Sweet Pea at all, baby” 

קריסטין אשלי יודעת לכתוב סוף דבר מעולה (epilogue) וזה כבר הספר השני שאני קוראת שאני מאוד אוהבת את הסוף.
 בסך הכל הספר מקבל 4 וחצי כוכבים על מקוריות בעלילה, מתח ובכך שהספר הצחיק אותי מאוד.

הספר באמזון -----> Mystery Man