Lick by Kylie scott

איזה ספר איזה ספר איזה ספר מדליק אין דברים כאלה.
כל מי שמכיר אותי טוב יודע שאני חובבת רצינית מאוד של רוקיסטים. אבל לא כאלה עם שיער ארוך, עם עגילים ומלא קעקועים. אין לי בעיה כמה קעקועים מגניבים.
הסיפור הזה היה מושלם בשבילי, הוא פשוט מסוג הסיפורים האלה שאני יודעת שזה פשוט לא יכול לקרות במציאות, אבל בכל זאת, בחורה יכולה לחלום.

דיוויד הוא רוקיסט ידוע ומוכר מאוד. הוא נוסע לוואגס לסוף שבוע ושם הוא פוגש את אווילין, בחורה צעירה עם חלומות ותכניות גדולות לחיים.
אוולין באה לחגוג את יום הולדתה ה-21 ושותה קצת יותר מדי.
הבעיה מתחילה שהיא מתעוררת נשואה לדיוויד, הם בכלל לא מכירים והיא לא זוכרת כלום. 

"Let me get this straight, you don't remember anything?" 



"No," I said, swallowing hard. "What did we do last night?" 


"We got fucking married." he growled.



אז זהו שדיוויד כן זוכר הכל וידע בדיוק מה הוא עושה.


“It’s not fair that I remember you and you don’t, Evelyn.”

הסיפור הזה מקסים, מצחיק שונה ושנון, וזה ממש לא מהסוג של "מה שקורה בוואגס נשאר בוואגס".
הדמויות היו פשוט כל כך טובות. עכשיו, שלא תבינו אותי לא נכון, יש שברון לב, הדמויות פישלו והסיפור בהחלט לא היה כולו פרחים וציפורים אבל הדרך בה הם הגיבו למה שקורה הייתה אמינה ולא מוגזמת.

אני מעניקה 5 כוכבים לספר ואחד הסיבות זה על מקוריות.
ופעם ראשונה שאני קוראת ספר שמתחיל שהזוג כבר נשוי. 


הספר באמזון --->