Fixed on You by Laurelin Paige


הופתעתי לטובה מהספר הזה. 
קניתי אותו לקינדל כמה חודשיים אחורה רק בגלל שאהבתי את הכריכה. כן אני יודעת שזה שטחי אבל מדי פעם אני חורגת ממנהגי ובא לי משהו שאוכל לדמיין. 
לספר היו דווקא את כל הנתונים להיות ספר רדוד, שטחי וצפוי. מיליונר שקונה מועדון שאחת העובדות שם צריכה שמישהו יציל אותה. נכון שזה נשמע כמו ספרים מוכרים כמו חמישים גוונים, חשופה וכאלה אבל ממש לא. 
כבר בעמוד החמישי היה טוויסט מעניין שהפתיע אותי מאוד. 
 

אלינה היא בחורה חכמה שבדיוק סיימה תואר שני בעסקים, עובדת במועדון לילה ומנסה לקבל תפקיד ניהולי. אחיה רוצה שהיא תמצא עבודה נורמלית במשרד כמו כולם, אבל לאלינה יש עבר מאוד קשה ומחלה שגורמת לה להיות אובססיבית לגברים שהיא מנהלת איתם מערכת יחסים. 
 
הדסון הוא איש עסקים מיליונר, חכם ונאה מאוד ומציע לאלינה הצעה שהיא לא יכולה לסרב לה. אך היא יודעת שפשוט כדאי לה לשמור מרחק ממנו כי זה עלול להחזיר אותה אחורה כמה שנים למחלת האובססיה שלה. העניין הוא שהדסון הוא גם בחור מאוד בעייתי עם עבר מאוד אפל משלו
שממש לא מעוניין לנהל מערכת יחסים.

 “I apologize for overwhelming you. That wasn’t my intent. But I want you to know that whether or not you decide to help with my situation, I will continue to seduce you. I’m a man who gets what he wants. And I want you.”
 
לאורך כל הספר כל פעם הופיעה עוד הפתעה ועוד הפתעה. 
הדמויות המשניות הם כאלה שאוהבים לשנוא. 

אה ו... כמו ספר שמכבד את עצמו מהז'אנר יש בו כמה סצינות חמות.
 4.5 כוכבים לעלילה 4.5 כוכבים למקוריות.



הספר באמזון ---->