Bonds of Desire by Lynda Aicher


סיקור אורח של ריצ'יל קורנפלד.

Bonds of Desire הוא הספר השלישי בסדרת Wicked Play של Lynda Aicher (כל ספר עוסק בזוג אחר אך הדמויות משותפות ולכן רצוי לקרוא לפי הסדר) והוא בין הספרים הטובים ביותר שקראתי בזמן האחרון.

הספר עוסק בסיפורם של סת' מתיוס אחד מבעלי מועדון ה- BDSM היוקרתיים במינסוטה, טיילר ויסונג נער ליווי הנפצע בזמן שהותו במועדון ואליסון "אלי" אינגליש עורכת הדין שסת' מזמין כדי לייצג את טיילר.

טיילר, נער ליווי בן 28, מתלווה ללקוח אל מועדון ה"Den" - היוקרתי בתור עבד נשלט ובזמן הסצנה הלקוח (פוליטיקאי נשוי בלי שום כבוד לחוקי המועדון) פוצע קשות את טיילר עד שטיילר מאבד הכרה.
סת' אשר עוקב כבר זמן מה אחר טיילר בביקוריו החוזרים במועדון, רואה את הסצנה ולמרות התנגדות ג'יק ודקלן, שותפיו למועדון (את הסיפור של שניהם תוכלו לקרוא בספר הראשון והשני) מחליט לעצור את הסצנה ולטפל בטיילר בעצמו.

אלי, עורכת דין מוצלחת שהקשר היחידי בינה לבין המועדון הוא ביקורה היחיד בו עם חברותיה, נקראת למועדון לאחר האירוע על מנת לשכנע את טיילר להגיש תלונה ולייצג אותו.
טיילר אשר נמשך אל סת' ומרגיש מושפל ונבוך מהסיפור מסכים להישאר בדירה של סת' ולהבריא רק בתנאי שאלי תישאר גם. אלי אשר נמשכת לסת' מאז אותו ביקור במועדון מתלבטת קשות אך לבסוף מחליטה להישאר לשבוע עם שני הגברים ולראות לאן הקשר יתפתח.
במהלך השבוע השלושה מגלים דברים אחד על השני ועל עצמם שלא העזו לחשוב שאפשרי ומתפתח בניהם קשר מיוחד.

אבל האם קשר כל כך מיוחד אפילו בעולם ה-BDSM יכול לשרוד גם את העולם האמיתי?

הבעיות של כל אחת מהדמויות: 
בעיות הביטחון העצמי של טיילר, הספק של אלי בקשר הזה והבעיות של סת' להיפתח ולסמוך על אחרים הופכות את הסיפור ליותר אמיתי מספרים אחרים בסגנון ובשילוב של סצנות סקס לוהטות, אי אפשר שלא להימשך לסיפור.
בניגוד לספרים אחרים מה שמושך בספר הוא הדיאלוגים והצגת הסיפור מצד כל אחת מהדמויות (סצנות הסקס בספר לא גורעות מאיכות הסיפור אך הן אינן העיקר).
זה לא ספר ה- BDSM הראשון שלי וגם לא הספר הראשון שמציג מערכת יחסים של שלישיה אבל הוא בהחלט אחד הספרים הטובים ביותר שקראתי והוא נכנס לרשימת המועדפים שלי וגם מקווה שלשלכם.

הספר מקבל אצלי 5 כוכבים, למרות שאם היה אפשר הוא היה מקבל אצלי 10 כוכבים. 

 
הספר באמזון --->