אהבה בדרך לונדון מאת סמנתה יאנג

אני אוהבת את החטיף "באונטי".
הוא מורכב משתי חתיכות של שוקולד ממולא בקוקוס. שתי האהבות שלי בחטיף אחד.
בד"כ אחרי אכילת חתיכה אחת אני מרגישה מעין וירבציות בגוף והנאה שפשוט קלעה בול לחשק שלי למתוק.

הספר "אהבה בדרך לונדון" הוא ה"באונטי" שלי. הוא קלע לחשק שלי כי הוא פשוט ספר רומנטי ומתוק.
מה יש לנו בספר?
ג’ו (ג’ואנה) ווקר בת ה-24 עובדת למחייתה ב"בר 39″ ביחד עם ג’וסלין בתור ברמנית ובעבודה נוספת בתור מזכירה וחיה חיים די אפורים של עבודה, טיפול באחיה הקטן ואמא אלכוהוליסטית ומציאת בני זוג אמידים כדי שהיא תוכל לטפל באחיה ובאמה.
בן זוגה הוא מלקולם, בחור אמיד שמעניק לה בדיוק את מה שהיא צריכה והוא ביטחון כלכלי אבל אפילו ג’ו עצמה עייפה מהשקרים של עצמה.

יותר מאי פעם הרגשתי שאני נחנקת מהשקרים שלי. יצרתי את האדם הזה שחשבתי שמלקולם רוצה שאני אהיה – הייתי מי שהוא רצה שאני אהיה. במילים אחרות לא הייתי אני.

במהלך ביקור בתערוכה עם מלקולם היא נתקלת בקם (קמרון) מקייב.
קם הוא בן הזוג של בקה, בת הזוג לשעבר של מלקולם.
המשיכה בין ג’ו לקם חזקה ומסתבכת עוד יותר כאשר ג’ו עוזרת לקם ומסדרת לו עבודה זמנית בבר שבו היא עובדת.
ג’ו מפחדת ללכת בעקבות מה שהלב שלה מרגיש מהפחד להישאר ללא תמיכה כלכלית. אולי פעם בחייה היא תעשה משהו עבור עצמה?

"קם עושה לך פרפרים?"
הינהנתי.
"את מודעת לכל תנוכה שהוא עושה?"
עוד אישור.
"הוא נכנס למחשבות שלך מהסיבות הכי קלושות?"
"אהה."

סיפור אהבתם של קמרון וג’ואנה שזור לאורכו של הספר עם העליות והמורדות של הזוגיות ועם הקושי של ג’ואנה לחיות את החיים שבאמת מגיעים לה בעוד קמרון עושה כל שביכולתו לתת לה את מה שמגיעה לה ולראות מעבר לשקרים שהיא מוכרת לעצמה.

הוא הידק את חיבוקו. "אם אני נשאר בסביבה, אני אעשה כל מה שאני יכול כדי לוודא שלא תצטרכי לדאוג יותר."

אם קראתן את הספר הראשון והתגעגעתן לבריידן, ג’וס (ג’וסלין), אלי, אדם, אלודי וקלארק ניקולס וילדיהם האנה ואחיה אתם עומדים לפגוש אותם שוב.

"אהבה בדרך לונדון" הוא מעין ספר המשך ל- אהבה ברחוב דבלין. אפשר לקרוא אותו מבלי לקרוא את "אהבה ברחוב דבלין" אבל מומלץ כדי להבין מי הן הדמויות שמופיעות ב"אהבה בדרך לונדון".

יש טרנד אמריקאי להוציא ספר גדוש בדמויות ולאחר מכן ספרי ההמשך מוקדשים לחלק מהדמויות שהופיעו בספר הראשון ולפעמים גם דמויות חדשות שמופיעות בספר השני ואפילו השלישי.
לחלק מהדמויות שתפגשו בספר הוצאו ספרים עם סיפורים משלהם. זה מנהג די נפוץ אצל הסופרות האמריקאיות והוא מאוד נחמד למי שמתחבר לספר ולדמויות וקורא ספר נוסף בסדרה ובעצם הדמויות נשארות סביב הספרים לאורך כל הסדרה.

אהבה בדרך לונדון הוא ספר קליל, חמוד, מתוק מקסים.

סיפור אהבה מקסים על אנשים שרוצים יותר בחייהם ונלחמים להשיג אותם.

האם אני ממליצה על הספר? בהחלט.