In Flight by R.k Lilley



חברה טובה אמרה לי פעם, "את יודעת שאת קוראת ספר טוב כאשר את נמצאת במקום מסויים ואת חושבת רק על הספר." ב
כאשר קראתי את ספר לא רציתי לקום להתפנות, לאכול או לישון. מה שכן רציתי זה שהספר לא ייגמר לעולם. למזלי ספר זה הוא רק הראשון בטרילוגיה מדהימה שיצאה אחרי חמישים גוונים ואני בהחלט חושבת שאם יש ספר שמגיע לו תרגום לעברית זה הספר הזה.

מאז חמישים גוונים של אפור לא היו לי תחושות כאלה חזקות לגבי ספר. תחושת האיפה הייתי עד עכשיו, תחושת האיזה מזל שהקשבתי לתחושות בטן ולא פספסתי ספר שישנה את המחשבה שלי לגבי הספרות האירוטית . 
  
בדרך כלל שאני קוראת ספרים שאני יודעת שהם חלק מטרילוגייה אני משתדלת להפעיל את דחיית סיפוקים השלי כדי לנוח מהספר הראשון ולא לעבור מיד לספר השני. 
הפעם זה חזק ממני!
אני חושבת שפגשתי בספר הזה את הגבר המושלם, הגבר הסקסי ביותר מכולם, היפה ביותר והכי רגיש וגברי שפגשתי עד עכשיו. זה לא חלילה להוריד מהערך של האהובים הקודמים שלי , קריסטיאן, טרביס, גדעון ועוד אבל בשבילי אני חושבת שמצאתי את האחד שלי. 

בסיפור ג׳יימס קבנדיש מקבל הרבה כינויים השניים הכי אהובים עלי ״Mr. Beautiful and Mr. Kinky".
הסיפור הזה מספר על ביאנקה, דיילת טיסות בת 23 יפיפה שעובדת במחלקה ראשונה.
שם היא פוגשת את הביליונר בעל רשת מלונות בארצות הברית ג׳יימס קבנדיש.
בדרך כלל אף בחור לא מעניין אותה אבל משום מה הבחור הזה גורם לה לאבד את היכולת שלה לשליטה עצמית. 
ולמרות שהוא הגבר הכי יפה שראתה אי פעם זה מעבר למראה שלו. הוא גורם לבטן שלה להתהפך, היכולת שלו לגרום לתחושה שהוא שולט בה והיא יכולה בכזאת קלות להיות נשלטת על ידו מעורר בה סקרנות לעולם שהיא לא מכירה. 
וכן גם לו יש ״חדר משחקים״ . 

"I"m going to ruin you. I"ll be your first,  I"ll fuck you so thoroughly, that I"ll be your last too. You won't want any other man after I've gotten my hands on you. Every single inch of you." 

 אני אסביר את סדר הקריאה של הסופרת. 
המלצתי פה בעבר על הספר Bad Things  
בנוסף יש עוד ספר בסידרה הזאת של דניקה וטריטסטן. למרות שאלה נכתבו לפני עדיף לקרוא הפוך יש באנגלית כבר שלושה ספרים

Bad things 
Rock bottom 
In flight 
Mile High 
Grounded
אני רק אשאיר לכם את זה כחומר למחשבה אני סיימת את הספר וישבתי כמה דקות וכל מה שעלה לי לראש ״what the fuck" אבל בצורה טובה כמובן!

הספר באמזון ---->


כריכת הספר


ביאנקה
ג'ימס