Backstage pass By Olivia Cunning

מה קראתי עכשיו???
זה מה שעבר לי בראש לאחר שסיימתי את הספר הזה.
ספר שיש בו המון xxx ומעט עלילה.
קצת על הסיפור ולאחר מכן דעתי.

בסיפור הזה יש את כל הנתונים שאני אוהבת בסיפורים. רוקיסטים, שהתחלתי לאהוב מאז שקראתי את Thoughtless וגם את The Mighty Storm.
הגיבורה בספר לא בתולה וגם לא צעירה, היא בת 35. אני מאוד אוהבת ומתחברת לדמות שיותר קרובה לגילי.
מירנה היא פרופסור למיניות האדם.
בריאן הוא הגיטריסט וכותב השירים של להקת הבי מטאל מפורסמת שהוא וחבריה טיפה מופרעים. הוא גם מופרע אבל יש בו צד רגיש ורומנטי. בקיצור מושלם.
נו וכמובן שהם כולם חתיכים הורסים.
כאשר מירנה ובריאן נופלים ללילה של תשוקה אין סופית, בריאן מבין שהוא לא יכול לוותר עליה ופה מתחילה הבעיה,  מירנה בכלל לא רוצה מערכת יחסים, היא יצאה מנישואים כושלים מאוד ולא הייתה מוכנה אפילו לחשוב על להתחיל מערכת חדשה.
אחת הבעיות הכי גדולות שהיו לה במערכת שלה עם בעלה לשעבר הייתה שהוא חשב שהיא מינית מדי ולא היה מספיק פתוח.
בריאן מבין את זה מיד ומנסה לפתוח אותם רגשית ע"י המיניות שלה.
פה אני חייבת להתערב ולהביע את דעתי היו קטעים שזה היה פשוט too much. בריאן הוא ממש לא הגבר מסוג של "את רק שלי" אלא ההפך, הוא היה פתוח לכל איתה העיקר שהיא תהיי שלו רגשית. בכל מקרה היא מחליטה להצטרף אל הלהקה לסיבוב הופעות לשלושה חודשיים כדי לעשות מחקר עליהם, כמובן שהם לא מתנגדים. חברי הלהקה מתים עליה ואפילו שמחים שהיא המוזה של בריאן.
אני חושבת שזה הספר הכי הכי הכי לוהט שקראתי השנה. כמו שכבר אמרתי היו אפילו קטעים שלא התחברתי אליהם אבל לא נרתעתי פשוט היה נראה לי נורא לא אינטימי. יחד עם זאת היה לי כיף לראות שני אנשים שלא מפחדים מהמיניות של עצמם או מתביישים אחד מהשני.
 לסיכום אהבתי את הספר, הוא שונה ממה שאני רגילה גם פה יש סיפור אהבה אבל הוא קצת מוזר.
אני נותנת לספר 4 כוכבים בגלל שהוא בדיוק "העיף אותי".



"Why do I always sound like the chick in this relationship"


יש עוד הרבה ציטוטים אבל מרוב שהם לוהטים אני מפחדת לשרוף את הדף.





הספר באמזון --->