Addicted series by Krista Ritchie

אני לא יודעת איך להתחיל את ההמלצה לסדרה הזו.
זה לא משהו שלילי כמובן, אני פשוט כל כך אוהבת את סדרת הספרים הזו שאין לי מילים.
ספרים אלו מאוד מאוד שונים ממה שאני רגילה לקרוא.
אני גם לא בטוחה שכל אחד יתחבר אליהם. 

הסיפור הוא סיפור אהבה מדהים רק שאין את השלב של ההתאהבות שאנחנו מכירים.
לילי ולורן (הגיבור... כן, שם של בחורה אבל הוא בחור) הם החברים הכי טובים שאוהבים האחד את השני מילדות. הם נמצאים במערכת יחסים "פיקטיבית" כבר כמה שנים מכוון ששניהם מכורים.
לילי מכורה למין. כן כן קראתם נכון, ופה מגיע הטוויסט אין כמעט סצנות ארוטיות בספר או בכלל בסדרה. יש מעט סצינות ולא כמו שאנחנו מכירות.
לורן מכור לאלכוהול והם משתמשים ביחד במערכת יחסים כדי להחביא את התמכרויות שלהם מפני המשפחות שלהם עד ש... ואני לא מגלה.
אני לא אספר לכם את המשך כי פה הסיפור כבר גולש לספר השני והשלישי.

"We lied for each other and hid our infidelities, playing the role of doting boyfriend and girlfriend. The deeper we sink, the harder it is to crawl out. I fear the moment when… someone discovers our secrets. At any moment, everything can crumble beneath us."

בנוסף יש ספר רביעי בסדרה שכבר יצא.
הספר הרביעי הוא על אחותה של לילי והבן זוג שלה שאנחנו פוגשים בספר הראשון בנוסף יש עוד אחות קטנה שגם אותה פוגשים ויש גם לה ספרים בהמשך ובסוף כל הספרים האלה חוזרים חזרה ללילי ולורן.
אז כן יש הרבה מה לקרוא בסדרה והיא פשוט מדהימה.

שוב אני מזכירה שהספרים האלה שונים מהספרים הרגילים שאני קוראת אבל לא היה לי רגע שהשתעממתי למרות שלא הייתי בטוחה איך להתמודד עם סגנון כזה אבל בהחלט ממליצה למי שיש זמן לקרוא.

הספרים מאוד ארוכים חוץ מהספר השני כל ספר מכיל  בין 400 ל500 עמודים. אבל כל עמוד שווה את הקריאה.
ועוד משהו קטן שאני חייבת להוסיף הסופרות הן זוג אחיות תאומות רק בנות 22 והן כישרוניות בטירוף עד עכשיו קשה לי להאמין שהן כאלה צעירות.
תהנו.




הספר באמזון --->






הספר באמזון --->






הספר באמזון --->