Bully and Until you by Penelope Douglas

יש ספרים כאלה שאתה אומר לעצמך "מזל שלא פספסתי" אז זהו, שני הספרים כאן הם בדיוק השניים האלה. לפני חצי שנה כבר קניתי את הראשון (Bully) וממש לא התחברתי לשם שלו אז וויתרתי על הקריאה. אבל אז החלטתי לקרוא אותו וסיימתי אותו בפחות מיום... אפילו הברזתי מהעבודה!

הסיפור הראשון מספר על שני חברי ילדות טייט וג׳רד שגדלו יחד דלת ליד דלת. ביום בהיר אחד ג׳רד התהפך והחליט להרוס לטייט את החיים בכך שהפך לבריון עם החבר הכי טוב שלו. הם עשו הכל כדי להרוס לה את החיים אבל יחד עם זאת ג׳רד דאג שאף בחור לא יתקרב אליה ולא יתחיל איתה.
אחד הקשיים שהיה לי עם בתחילת הספר היה העובדה שמדובר בתלמידי תיכון, אבל מהר מאוד הבנתי שהם יותר בוגרים ועברו מספיק בחיים שלהם ממש כמו אנשים בשנות הארבעים של חייהם. טייט בוגרת מאוד, אומנם היא מאוד פגועה מג׳רד אבל היא תמיד מנסה להבין אותו.
אחרי שנה של התעללות טייט מחליטה לטוס לצרפת לתוכנית חילופי תלמידים. כאשר היא חוזרת היא כבר לא אותה ילדה שספגה את החרא של ג׳רד היא באה בכל הכוח להחזיר לו. אבל הטוויסט בעלילה שהיא חזרה יפיפה, מפותחת ואתלטית. עכשיו ג׳רד בעצמו מתקשה להפיץ עליה שקרים ולמנוע מהבחורים לצאת איתה.
אני חייבת לציין שלרגע לא כעסתי על ג׳רד, היה לי קשה עם המעשים שלו אבל מצד שני היה לגמרי ברור שהוא אוהב אותה יותר מעצמו. היו המון הפתעות בספר והוא קיבל ממני חמישה כוכבים.

הספר השני Until you n מספר את הצד שלו. למרות שכבר קראתי את העלילה אני ממש לא הרגשתי שאני קוראת את אותו סיפור אפילו לא קרוב. היו שם קטעים על השנה שטיטי לא הייתה.  
היו דברים נוספים בספר השני שלא היה בכלל בספר הראשון. וכמובן סגירת מעגל ותשובות לשאלת השאלות ״למה הוא עשה את כל זה״.





הספרים באמזון--->

הספרים באמזון --->