הסתערות מאת מאיה בנקס


בהוצאת קוראים הוצאת ספרים

הספר הראשון מתוך טרילוגיית ספרים שכל ספר מספר על דמות אחרת שמופיעה בסיפור.

גייב, ג'ייס ואש הם בין האנשים העשירים בארה"ב. ברשותם בתי מלון ואתרי נופש רבים בארה"ב ובעולם.
בספר זה אנחנו פוגשים את סיפורם של גייב המילטון ומיה קרסטוול.
גייב רצה את מיה במשך שנים אבל ניצבו מולו כמה בעיות- הראשונה שהיא צעירה ממנו ב-14 שנה והשנייה שהיא האחות הקטנה של שותפו לעסקים וחברו ג'ייס.

סיפור אהבתם של גייב ומיה מתחיל ערב אחד בחנוכת אחד מבתי המלון של השלושה בצורה קצת לא רומנטית ומשם מתפתח לאט לאט.
אפשר לראות איך עם ההתקדמות הסיפור החומות שגייב ביצר מסביבו נופלות לאט לאט עם ההיכרות המעמיקה שלו את מיה וההתאהבות היא כבר דבר בלתי נמנע.

הסיפור מסופר בגוף שלישי ככה שיוצא לנו לראות מה חושבים גם גייב וגם מיה.

יש בסיפור משהו מאוד יפה שאני הזדהיתי וזו החומה שאנחנו מביאים לתוך קשרים בגלל חוויות שעברנו בעבר עד שפוגשים את האדם הנכון שפשוט מוריד אותן מאיתנו. אחחח.. הרומנטיקה.

ועכשיו נגיע לעיקר כי באמת היה הרבה מהעיקר הזה בספר...
סקס! ועוד סקס! ועוד הרבה מאוד סקס!
הרבה סצינות סקס והן מאוד גרפיות ומאוד....אמממ...וואו... סקסיות.

אני אוהבת את הטרנד שיש לאחרונה בספרים האמריקאים-
יוצאים כמה ספרים שכל ספר מספר סיפור על דמות מהספר וניתן לקרוא אותו לבד בלי קשר לספר הבא.
ספר ההמשך הוא הסיפור על ג'ייס, אחיה של מיה, והספר השלישי בסידרה מספר את הסיפור של אש.
עד כמה שאני יודעת שני ספרי ההמשך עוד לא תורגמו לעברית.

כמה דברים שהפריעו לי בספר...
התרגום. אני באמת משתדלת לא להתלונן יותר מדי ומעריכה כל רומן עכשווי שמתורגם לעברית אבל חלק מהמילים בספר היו מילים שלא משתמשים בהם ביום יום בשפה העברית.
הספר היה צריך להיות כתוב בצורה פשוטה ויום-יומית.
בארה"ב יש מעין מנהג שסופרים נותנים לקוראים (בד"כ בלוגרי ספרים) לקרוא את הספר ולהעביר חוות דעת עליו.
קבלו חזון קטן:
הייתי מאוד רוצה שיעשו את זה לספרים שעוברים תרגום בארץ. אני בטוחה שלכמה קוראים יהיו חוות דעת מתקנות על ספרים האלה.

השתדלתי כמה שיכולתי לא להשוות את הספר ל-50 גוונים של אפור.
שיננתי את המנטרה בראשי "לא להשוות ל-50 גוונים", "לא להשוות ל-50 גוונים", "לא להשוות ל-50 גוונים" אבל זה היה בלתי נמנע והיה שם פשוט יותר מדי דמיון.
אני יודעת שכל טרילוגייה היום של גבר עשיר + בחורה לא עשירה + סצינות סקס ישר עובר את ההשוואה ל-50 גוונים (ורק שתדעו שאני לא אוהבת את ההשוואה הזו ויש לא מעט ספרים שנאמר שהם אותו הדבר ואני התנגדתי נחרצות!) אבל פה זה באמת היה יותר מדי דומה.

סה"כ זהו ספר קליל ונחמד שאפשר להעביר איתו סופ"ש רגוע וחמים.