אהבה ברחוב דבלין מאת סמנתה יאנג


     בהוצאת כינרת, זמורה-ביתן. תירגם מאנגלית: ארז אשרוב
לפני 4 שנים עזבה ג’וסלין באטלר בת ה-22 את ארה"ב לאדינבורו שבסקוטלנד כדי להתחיל מחדש ולהשאיר מאחוריה את הטרגדיה אותה היא חוותה. ג’וסלין מקימה סביבה חומה לרגשות שלה ומסתדרת מצוין עד שהיא עוברת לדירה ברחוב דבלין ולחייה נכנס אחיה של שותפתה אלי, בריידן קרמייקל.
בריידן קרמייקל הוא בחור שרגיל לקבל את מה שהוא רוצה והמילה "לא" אינה קיימת בלקסיקון שלו. מהרגע שהוא פוגש את ג’וסלין (בתקרית משעשעת ביותר) הוא נחוש להשיג אותה ולהכניס אותה למיטה שלו. ניסיונות שנתקלים בחומה בצורה של ג’וסלין שמנסה בכל דרך אפשרית להתרחק ממנו למרות המשיכה שהיא מרגישה כלפיו.
חומתה המאוד מבוצרת של ג’וסלין מתחילה להתפורר עם התקרבותה לשותפתה וההצעה המפתה שמגיע מבריידן.
"אחרי הזיכרון הזה הגיע זיכרון אחר, של ארוחת חג מולד. של חג ההודיה. של יום ההולדת השלוש-עשרה שלי… הזיכרונות עוררו התקף חרדה. בהתחלה הלב שלי פירפר ומיהרתי להוריד את כף הרוטב מהיד הרועדת שלי. העור על פני עיקצץ וזיעה קרה זלגה מנקבוביותי. הלב שלי שעט כל כך מהר מאחורי בית החזה שלי שחשבתי שהוא יתפוצץ. החזה שלי התהדק ונאבקתי לנשום"
ההצעה שמציע בריידן לג’וסלין נותנת לג’וסלין את התחושה וההרגשה שכך היא יכולה להשאיר את הלב והרגשות שלה קבורים טוב טוב. כמובן שזה לא עובד וחומת הרגשות של ג’וסלין נשברת עם התקרבותה לבריידן ואופיו העקשן והסופר סקסי.
וכאן הדמיון שלי הפליג למחוזות פרועים ולמראה של בריידן עם המבטא הסקוטי הסקסי.
"את אוהבת את זה, מותק" הוא מילמל ולא באמת שאל מאחר והתשובה הייתה ברורה מאליה. שפתיו העבירו נשיקות במורד הסנטר והצוואר שלי, ידי החליקו משערו אל כתפיו כשהוא נעצר על השד הימני שלי והניח נשיקה רכה ומתארכת על קימוריו ואני נשבעת שהפסקתי לנשום. עוד נשיקה. עוד.
כמובן כספר רומנטי שמכבד את עצמו יש בו סצנות עם תיאורי סקס לוהטים. הכינו עצמכן לכמה סצנות לוהטות.
דמותה של ג’וסלין מצחיקה, מרתקת ומכווצת את הלב בהתמודדות שלה עם הטרגדיות שעברה.
כל כך קל לאהוב ולהיסחף אל תוך עולמה הפנימי.
בריידן הוא גבר אלפא. כובש, רכושני לבחורה שלו וכמובן נוטף סקס אפיל (ברור!). משהו שכל בחורה צריכה להחזיק אצלה בבית.
ספר סוחף, שיהיה קשה להניח מהיד.
אני סיימתי אותו תוך יומיים (כיאה לתולעת רומנטית שכמותי).
"אהבה ברחוב דבלין" הוא מסוג הספרים שמשאיר אותי עם חיוך על הפנים וחמימות בלב אחרי שאני מסיימת את קריאת הפרק האחרון.
התחושה הנעימה הזו שאני יודעת ללא ספק שאני והספר הזה עוד נבלה יחד כמה שעות מתישהו בעתיד.
לספר באינדיבוק --> אהבה ברחוב דבלין